Site Overlay

Troops of Doom, preses falses

Preses falses quan intentava gravar la cançó Troops of Doom de Sepultura, (post anterior)… finalment no vaig poder gravar una presa completa decent a causa de problemes amb la càmera… 😭😭😭😭…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *